Головна Новини Метрологія Стандартизація Сертифікація Про нас Анкетування ENG
Керівництво
Історія
Про нас
Структура
підприємства
Профспілка
Сертифікація
Системи менеджменту
Продукції та послуг
Реестр виданих сертифікатів
Оцінка відповідності
Контакти
Стандартизація
Метрологія
Лабораторія харчової продукції та продовольчої сировини
Конкурси
Реформи в Україні




Погода зараз
Відео
Фото
Аудіо
Останні
Архів
Громадська приймальня
Мапа сайту
Поради споживачам
Партнерам
Business card
Запобігання корупції
Публічна інформація
Чи влаштовує вас якість обслуговування на нашому підприємстві в 2016 році?
ТАК

ні
Частково

Остання сторінка

Публічна інформація

Остання новина

А ви вже перевірили свої шухляди?

Наближається новий рік – саме час провести генеральне прибирання і ревізію кухон

Останнє фото


Останнє питання

Світлана

добрий день.Чи проводите ви повірку теплового лічильника і скільки це коштує?


Як зробити маршрутки безпечними?
Правильне обладнання маршрутки, надійні гальма, фари, що не засліплюють, - все це може допомогти запобігти аварії на міських чи обласних перевезеннях. Про це зокрема розповів під час робочої наради в обласній держадміністрації з перевізниками та контролюючими органами провідний інженер державного підприємства "Чернігівстандарметрологія" Семен Котляр.
Перевірка на безпечність

У жахливій аварії на Київщині постраждали всі пасажири. Чи була б кількість жертв меншою, якби автобус мав облаштування відповідно до стандартів безпечності?
ДТП трапилася раптово. Але в такі хвилини люди намагаються за щось вхопитися, утриматися за поручні. А якщо цих поручнів, огороджень немає?
"Не секрет, що 100% імпортних транспортних засобів, що використовуються як транспорт загального користування (маршрутних таксі) – Мерседеси, Фольксвагени, Фіати тощо - надходять в Україну як вантажні, а потім переобладнуються. Це дозволено законодавством", - відзначив пан Котляр.
Він розповів, що існують певні вимоги до автобуса після переобладнання. Це вимоги до розмірів проходів, ПРОЕМОВ, оснащення поручнями, огорожами, запасні виходи й багато інших вимог. Правильне переустаткування має на меті зменшити наслідки аварій. Але вимоги й стандарти безпеки повсюдно порушуються.
Як можна усунути порушення?
Переобладнані автобуси ОБОВ"ЯЗКОВО повинні пройти експертизу в акредитованій лабораторії. Така лабораторія є у Чернігові.
Але протягом минулого року перевірку пройшли тільки 12 автобусів. Мізерна кількість.
Найчастіше автобуси надходять в експлуатацію без усяких перевірок і експертиз.
ДП "Чернігівстандартметрологія" внесла пропозицію зробити перевірки обов’язковими перед початком перевезень та періодичними

Мобільний телефон – причина аварії?

Ще одна дорожня проблема – розмови водія по мобільному телефону.
"Сам був свідком того, як водій протягом дороги кілька разів розмовляв із жінкою, що змушувала його їхати швидше. Маршрутку зупиняла ДАІ, штрафувала, але водій знову й знову збільшував швидкість до 120 км за годину", - розповів Семен Котляр.
Учені встановили: водій під час телефонної розмови небезпечніший за водія напідпитку! Його реакція уповільнюється більше, ніж після 100 грамів випитої горілки. Через те в усьому світі водіїв за розмови по мобільному штрафують. Але не в Україні.
Але мобільні телефони можуть бути корисними під час поїздки – зазначали під час колегії. Та запропонували встановити "гарячий зв’язок". Поставлена вимога: у кожній маршрутці повісити табличку з телефонами, за яким пасажири зможуть повідомляти про порушення водієм правил та стандартів безпечності.

Гальмування та світло – за стандартом

Семен Котляр підкреслив, що на слизькій дорозі дуже важливим є технічний стан пасажирського транспортного засобу, зокрема, ефективність системи гальмування.
Система управління безпечністю навколишнього середовища (ISO 14001) - частина системи управління, що використовується для розробки і реалізації екологічної політики підприємства.
Особливо важливим є рівномірний розподіл гальмівних сил між колесами. Перевірити таку рівномірність можливо тільки на гальмівному стенді.
"В нашій області є 2 робочі стенди для перевірки стану гальмівної системи. Але вони практично не використовуються – перевізники не поспішають проходити експертизу", - відзначив провідний інженер ДП "Чернігівстандартметрологія".
Взимку транспортні засоби, особливо пасажирські, повинні бути оснащені шипами протиковзання.
Не обійтися і без контролю за яскравістю фар.
"У багатьох авто фари у півтора-два рази яскравіші за норму. Вони засліплюють водіїв зустрічного транспорту", - розповів пан Котляр.
Він наголосив – такі перевірки треба зробити обов’язковими для отримання ліцензії на право перевезення людей.

Довідка. На вказану нараду, де йшлося про безпеку пасажирських перевезень на Чернігівщині з’явилося 20% автоперевізників, від кількості запрошених.


Підготувала прес-служба ДП «Чернігівстандартметрологія»